Fitness a Osobní deník

13.den

Zdravíčko mé milé.. :)
Ráno jsem vstala o půl šesté s tím, že pokud mi bude dobře, tak se začnu chystat do školy a pokud mi bude zle, tak jdu spát.. Zůstala jsem doma. Kdyby jsme ve škole měli málo hodin ( čtyři nebo pět - jako včera ), tak bych to možná zvládla s "odřenýma" ušima, ale vzhledem k tomu, že jsem dnes měla mít hodin sedm a k tomu cestu domů.. No, raději jsem dopoledne pospávala v posteli, pila teplé čaje a ládovala do sebe prášky.  Odpoledne probíhalo v úplně stejném duchu.. Už bych se ráda cítila aspoň trochu při síle a zdravě, protože tohle polehávání mě vůbec nebaví a venku je ještě k tomu tak krásně!! ♥
Uvidím, jak mi bude zítra,.. ještě netuším, jestli půjdu zítra do školy, nebo jestli si dám ještě den klidu.

Bohužel i přes to, že jsem doma, tak jsem se stihla brutálně naštvat! S většinou mých spolužáků jsme před týdnem vybírali motta na naši maturitní stužku.. Udělala se na Facebooku v naší třídní skupině anketa, kde se mělo hlasovat. Bohužel většina spolužáků Facebook nepoužívá a tak nehlasovali. Dnes se na skupině objevila nová anketa a to s těmito motty:
- To, že nic nevíme neznamená, že neuděláme maturitu
- Bartéz není člověk, Bártéz je bůh
- Můžeme celou noc!
- Doufám, že ji udělám!
Hlasovala jsem pro to úplně první motto,.. přijde mi nejlepší vzhledem k těm hrůzám napsaných pod ním. K tomu všemu to začalo vadit víc lidem a strhla se z toho hádka v komentářích. Pff.

Snídaně: Dva malé plátky slunečnicového chleba, trocha másla, 5 plátků krůtí šunky
Svačina: Vanilkový tvaroh
Oběd: Nudlová kuřecí polévka
Svačina: Nic - spala jsem
Večeře: Dva malé plátky slunečnicové chleba, trocha másla, 3 plátky Eidamu 30%, tři vejce natvrdo

V pátek by se měl objevit nový první díl páté série Upířích deníků.. Koukáte/ Nekoukáte?? :)

Categories:

2 Žádné komentáře..

  1. Unknown says:

    Upíří deníky miluju a nemůžu se dočkat 5. řady!! :)

Leave a Reply

Děkuji Vám za napsání komentáře.