Fitness a Osobní deník

12.den

Zdravíčko dámy! :)
Bohužel vzhled, se kterým jsem si tu hrála skoro celý víkend je pryč. Už jsem se v tom HTML natolik ztrácela, že nezbývalo, než to smazat a začít znova.. Do něčeho takového já čas znovu vkládat prostě nebudu! Tento vzhled, který je momentálně nastavený, je takový "zbytek", který mi zůstal v notebooku. Třeba časem najdu na internetu nějaký vyhovující vzhled, ale prozatím to nechám tak, jak to vidíte! :)

Dále bych se chtěla omluvit, že jsem se celý víkend neozvala, ale zkrátka nebyl čas. Učila jsem se matematiku, dělala jsem dřevo s rodiči, uklízela jsem, pomáhala jsem doma.. a tak dále.

Včera večer na mě něco lezlo a dnes už jsem úplně OFF. Bolest v krku, neuvěřitelná rýma, malátnost, bolest hlavy, horečka,.. Cítím se, jako kdyby mě přejelo auto nebo jako kdybych týden nespala. Naštěstí jsem dnes ve škole měla pouze pět hodin, takže jsem už v jednu ležela poctivě v posteli a dopovala se čajem. Dnešní cvičení nepřipadalo v úvahu, jsem ráda, že se držím na nohách. Ještě netuším, jestli zítra půjdu do školy, to uvidím, až jak mi bude ráno.

Snídaně: Dva malé celozrnné plátky chleba, máslo Line, krůtí šunka
Svačina: Ovocný tvaroh ( Limetka & Citrón ), dvě sušenky Mysli
Oběd: Mačkané brambory, dušený květák s cibulkou ( normální porce ), nudlová kuřecí polévka
Svačina: Mačkané brambory, dušený květák s cibulkou ( mini porce )
Večeře: Nudlová kuřecí polévka

Dnes jsem vypila tolik čaje, jako za celý život ještě ne..



Categories:

3 Žádné komentáře..

  1. Unknown says:

    noo ten jídelníček už se mi líbí dneska víc:D šikulka! i s tím blogem si hraješ statečně, však ono se to nějak vyvrbí=))

  2. Unknown says:

    Přesně takhle jsem se cítila minulý týden. Takže se pěkně vyprdni na cvičení a odpočiň si. :) A jídelníček máš moc pěkný. :)

  3. při nemoci je lepší necvičit, člověk se tím akorát odrovná, takže vůbec nevadí že jsi se jenom válela :D a nudlová polévka na večeři při nemoci je všelék :) tak doufám že pomohla a už je ti lépe ;)

Leave a Reply

Děkuji Vám za napsání komentáře.