Fitness a Osobní deník

14.den

Zdravíčko dámy! :)
Dnes jen krátce.. Ve škole jsem dnes nebyla, místo toho jsem si dopřála ještě jeden den klidu, odpočinku a léčení. Pohyb prozatím žádný nebyl.. Zítra už to všechno ale hodlám napravit!

Snídaně: Dva malé plátky slunečnicového chleba, pomazánka Žervé ( šunková )
Svačina: Dvě jablka
Oběd: Lečo s plátkem pečiva
Svačina: Dvě jablka
Večeře: Kuřecí nudlová polévka

Koukala jsem se dnes s mámou po šatech, které bych si mohla vzít na ten štužkovací večírek. Už tři dny jsem z toho pořádně ve stresu a je mi špatně od žaludku, kdykoliv si představím, že budu muset na veřejnost v šatech..


Toty jsou prozatím mým jediným favoritem, i když je mi na 100% jasné, že já v nich takhle vypadat nebudu.. Stále hledám něco na internetu, ale těžko říct - jasně, že bych si nejradši šla koupit šaty do obchodu, protože tam si je můžu v klidu vyzkoušet,.. bohužel v mém okolí žádný obchod není :// 



Categories:

Komentáře..

  1. Unknown says:

    Utrácet za šaty kvůli stužkováku mě teda nenapadlo. :D Kalhoty, košile a šlus. Šaty si výhradně beru jen na plesy...

Leave a Reply

Děkuji Vám za napsání komentáře.