Fitness a Osobní deník

Poslední prázdninový den

Zdravíčko dámy! :) ..

/ Téměř celá moje velká rodina trpí nadváhou / Moje teta navštívila Dietoložku, která jí dala spoustu cenných rad a tipů. Dala jí nějaké ty recepty na zdravé pomazánky atd. Říkala jsem si, že tu udělám "mini seriál", kam všechny tyhle informace hodím. Sama bych také ráda zašla k nějakému poradci, ale bohužel v mém okolí žádný není a jednou týdne jezdit do Brna se mi také nechce. Uvidím.. budu dál hledat na internetu a třeba narazím na někoho, kdo bude blíž.

Dále.. s hubnutím začnu pořádně až zítra. Měla jsem v plánu začít už dnes, ale jelikož jsem spala u přítele, u kterého jsem také snídala a obědvala, tak jsem to neřešila. Úplně jsem během dovolené a prázdnin zapomněla, jaké to je být u přítele a jaké stravovací podmínky u něj mám. Příští víkend nebo prostě ve dny, kdy u něj budu, tak si budu dělat obědy, svačiny a snídaně do krabiček, abych v tom měla pořádek a jistý režim. Je přece k ničemu, když se přes týden budu stravovat zdravě a budu pravidelně cvičit, ale jakmile by mi začal víkend u přítele, tak bych to zahodila jen kvůli tomu, že je svíčková na oběd, žádná snídaně a nějaký tučný hnus na večeři. Nikam by mě to neposunovalo. Přes všední dny bych se posouvala kupředu, ale o víkendu bych dělala kroky zpět? Nesmysl! Ať se už na mě přítelova máma kouká, jak chce, já si pojedu to své. Tak..

Dále k těmto stránkám - nějak mi ještě nevyhovuje vzhled, takže si s ním budu průběžně hrát podle času, tak se prosím Vás nelekejte, pokud by jste tu viděli nějakou šílenost nebo kdyby vše nefungovalo tak, jak má..

No a závěr bych se ráda zmínila o škole. Vím, že je to hnus a snad všichni školáci z toho už teď mají hlavu, jako balón, ale i přesto si myslím, že by bylo dobré se tu trochu zmínit. - Všem školáků, kteří teprve půjdou na nějakou střední školu poprvé přeji, aby se jim v novém prostředí líbilo a hlavně se nebojte prvního dne. Je to prostě den, jako každý jiný.. Ti, kteří už první den na střední škole mají za sebou, tak vědí, do čeho jdou a spíše se těší na své spolužáky, které neměli přes prázdniny možnost vidět.. i já to tak mám. Mimochodem moje maličkost zítřkem nastupuje do čtvrtého ročníku a upřímně jsem z toho podělaná strachy! Ten pocit, že mě letos čeká nějaká maturita? Brr... No nic, mějte se krásně a hlavně nezaspěte! :)


2 Žádné komentáře..

  1. Unknown says:

    držím palce!:)) Ten seriál by byl super! a máš to tady hezké=)) z čeho všeho budeš maturovat? nějak o tom teď nemám přehled, jak to je:D brácha mi letos maturuje taky a zatím je ještě klidný a nic neřeší=D chtěla bych jeho nervy=D

  2. No.. maturovat budu určitě z češtiny, matematiky, programování, počítačového vybavení a dál netuším. Já nevím, jestli jsem divná, ale hlavně maturitu vůbec nechápu. :D
    Na tom "seriálu" už pracuji.. něco už mám napsané v konceptech, ale ještě jeden den si s tím budu určitě hrát. :)

Leave a Reply

Děkuji Vám za napsání komentáře.