Fitness a Osobní deník

Random Photo za měsíc Srpen 2013

Jak jsem slibovala v úvodním článku, budu přidávat na tyto stránky také Random Photo. Bohužel vám musím nabídnout jen fotografie z dovolené a jelikož si i nadále přeji zůstat v anonymitě, tak těch fotek moc nebude - na většině z nich je totiž přítel nebo já..


Náš domeček, ve kterém jsme byli s přítelem ubytování.
Šlapadla na vylidněné pláži..
V zadní části fotky jsou sice nějací jedinci, ale koupat se rozhodně nešli.
Lodě v přístavu.. 
Taková moje mini momentka..
Opět přístav.. 
Jsem blázen do jakýchkoli aut, takže je asi jasné.. že tohle jsem prostě musela vyfotit a celé prohlédnout.

V MT Show se s těmito frajery dělali tak úžasné věci, že jsem opravdu neměla slov.
Tohle auto mě zaujalo na pohled nejméně, ale upřímně při Show udělalo opravdu nejvíce parády.
.... :)
Na jednom z Maďarských odpočívadel u silnice byl tak krásný výhled, že jsem prostě neodolala.. 
Po cestě domů jsem se natolik nudila, že jsem vyfotila i Bratislavu.
Ještě chci vyfotit, co všechno jsem si tam koupila, ale to hodím asi do Random Photo, které se tu objeví v září :) 

Categories:

Leave a Reply

Děkuji Vám za napsání komentáře.