Fitness a Osobní deník

Vracím se na místo činu

Zdravíčko dámy!
Ano ano,.. nepletete se a já jsem se opravdu vrátila zpět na tyto stránky :)
Neptejte se mě, kde jsem byla nebo co se stalo, zkrátka o tom nechci psát a nechci to vysvětlovat. Pro ty, které mě ještě neznají, tak tedy:

Říkejte mi Brooke. Je mi osmnáct let ( * leden 1995 ) a pocházím z jihomoravského kraje. Momentálně budu nastupovat do čtvrtého a tedy i posledního ročníku na střední škole. Stále chodím s tím stejným princem, panem P, se kterým jsme před pár dny oslavili třetí výročí našeho vztahu.. myslím, že víc toho psát nemusím, jelikož hodlám dělat pravidelné TAGy a tím pádem sami přijdete na to, co jsem zač.

Podtext těchto stránek zůstane stejný, opět půjde o můj boj s postavou, cvičením a jídlem. Ovšem, jelikož se mi po vás opravdu stýskalo, tak jsem se rozhodla přihodit sem několik dalších věcí - výše zmíněný TAG, náhodné fotografie, něco málo o vlasové i jiné kosmetice a možná, že až budu mít i i tu pěknou postavičku, tak přihodím i něco o módě. Dále asi tak známá klasika, jako jsou recepty nebo jiné věci.. Jsem, jako Ježíšek, že?

Všechny mé plány apod. se tu objeví nejpozději do prvního září. Mějte se prozatím krásně a přeji vám pěkný zbytek dnešního dne.


Categories: ,

Komentáře..

  1. Unknown says:

    Jéé to jsi mě strašně potěšila takto večer, jsem si blogu všimla až dneska:) tak držím palce, jsem ráda, že jsi zpátky!:)

Leave a Reply

Děkuji Vám za napsání komentáře.