Fitness a Osobní deník

8.den


Zdravíčko dámy! Dnes jen stručně.. Ve škole jsem dnes měla osm hodin a konečně jsem se zapojila do plánování stužkováku. Už mi vadilo, jak se toho ujmuli kluci a všechno flákají, jak nejvíc to jde.. Musela jsem k tomu prostě říct to svoje. Taky mě potěšilo, že jako maturitní triko budu mít tílko a ne pánské triko, jak mi to kluci plánovali! :) .. To je asi tak vše..


Snídaně: Dvě jablka, Bebe sušenky
Svačina: Plátek chleba, trocha másla, plátek Eidamu 30%
Oběd: Vařené brambory, dva zeleninové špízy
Večeře: Poloviční porce co na oběd

Pohyb: Chůze + stěhování pokoje
Na Jillian dnes nebyl čas, stěhovala jsem pokojík, protože si ke mě přítel dovezl LED televizi, tak aby jsme měli dobrý pozorovací úhel přímo z postele. :) Dokonce se mi díky tomu v pokoji vytvořilo opět místo na to, abych mohla cvičit u sebe a ne v obýváku.. Jsem spokojená, jako želva! :)


Categories:

4 Žádné komentáře..

  1. Unknown says:

    tý jo, nemáš po té snídani a svačince hlad? bych pak asi snědla i pečeného vola na oběd:D

    jinak super že super že sis tak hezky udělala místo, jsi zabila dvě mouchy jednou ranou:D

  2. Iva Novotná: No, upřímně hlad po snídani a svačině nemám. Spíš mě vždy honí mlsná na různé sladkosti, ale to je spíš o tom vytrvat a ono to přejde..

  3. Unknown says:

    teď zas budu hrozně otravná:D ale mlsnou ve velké většině případů způsobuje nedostatek sacharidů - těch výživných, dlouhých...chybí ti na snídani i na odpo svačinku a vlastně i na oběd, protože brambory jsou spíše škrobová zelenina:) člověk má pak chutě.... trošku to potlačuje braní nějakých pilulí (chrom myslím), ale je to způsobeno právě tady tímto nedostatkem:)

  4. Mě bylo jasné, že to napíšeš :D
    Děkuji za radu a zapracuji na tom :)

Leave a Reply

Děkuji Vám za napsání komentáře.