Fitness a Osobní deník

7.den

Teď opět chvíli o škole.. Dnes jsem měla sedm hodin ( opět.. ). Chcete vědět, jak nudný rozvrh? - Dvě hodiny programování, angličtina, počítačové sítě, ekonomika, dvě hodiny elektro počítačů. Proč já idiot jsem šla na IT obor? Kdybych si tak v patnácti vybrala něco lehčího, nebo alespoň něco, co by mě bavilo.. Ne! To bych nebyla já,...

Co se týče té četby, kterou jsem si stáhla. No, začala jsem číst Krysaře a skončila jsem na nějaké páté stránce. Zatím jsem si to do mobilu nedala, takže jsem si přečetla dá se říct, že jen tak v rychlosti při zkoušení kvality.. :D

Dnešní jídelníček:
Snídaně: Dvě jablka nakrájené na kostičky
Svačina: Plátek chleba, trocha másla, plátek Eidamu 30%
Oběd: Čočka, plátek chleba
Večeře: nic ( nebyl čas, chuť ani hlad )

Dnešní pohyb:
Jillian Michaels ( 3/30 )

Categories:

Komentáře..

  1. Unknown says:

    Přidej zeleninu ke svačinám a k sacharidům (ke snídani) alespoň bílý jogurt. :)
    Taky jsem si vybrala školu, kterou jsem nesnášela, protože mě to nebavilo. Ale co, maturitu mám a vejšku si můžu udělat vždycky. :D

Leave a Reply

Děkuji Vám za napsání komentáře.