Fitness a Osobní deník

6.den

Dnes jsem naštěstí měla kratší den. Odpadla mi sedmá hodina, takže jsem se domů dostala už ve dvě. Potom jsem ještě lítala po obchodech a kupovala jsem s přítelem mojí mámě dárek k narozeninám.. Když jsem byla v tom, tak jsem si opět přihodila do košíku štětec, který je tentokrát na oční stíny. Tvářil se moc pěkně, ale po rozbalení.. no, vyzkouším ho a uvidím.

Nějak na mě dolehlo to tříleté flákání ve škole. I můj soused v lavici, který ještě nikdy v životě knihu nečetl, si do školy přinesl Šifru mistra Leonarda a čte. I jeho dohnal strach z maturity.. Já jsem asi jediná ve třídě, která se na maturitní četbu ani nepodívala. Dnes jsem si proto sedla a našla jsem několik E-knih, které si natáhnu do mobilu. Našla jsem si na stahání tuto stránku. Pokud chcete, tak se tam mrkněte. Sice tam toho není moc, ale něco málo kloudného mě to tam zaujalo i mimo maturitní četbu. Stáhla jsem si toho fest.. Bohužel ještě nevím, jak to bude v mobilu fungovat a jestli to vůbec půjde přečíst, ale v PC je to celkem čitatelné a v pořádku! :)

Dnešní jídelníček:
Snídaně: Dva malé plátky celozrnného chleba, trocha másla, plátek Eidamu 30%
Svačina: Sójový rohlík, trocha másla, plátek Eidamu 30% // Jablko
Oběd: Vařené brambory, kuřecí maso se zeleninou
Večeře: Protein Delite ( čokoládový )

Dnešní pohyb:
Jillian Michaels ( 2/30 )
Chůze

Vím, že jsem vám už na včerejší den slíbila vážení, focení a měření - ale "seru" na to. V neděli jsem dostala menstruaci a o tom, jak moc jsem teď nafouklá ani psát/ mluvit nebudu. Tohle mé trápení by mělo skončit ve čtvrtek, takže snad si najdu čas a konečně to uskutečním! :)


A co vy.. čtete knihy k maturitě, nebo spoléháte na naučené obsahy a filmy? :)

Categories:

2 Žádné komentáře..

  1. Unknown says:

    Já už mám maturitu za sebou a můžu říct, že čeština je celkem brnkačka. Sama jsem z povinné četby přečetla asi jen 3 knihy a dalších 17 jsem se naučila jen ze zápisků z internetu. Dala jsem to na jedničku. :D

  2. Tak to máš dobré, docela ti závidím.. taky bych už to ráda měla za sebou a nebo bych to ráda neměla vůbec.. :D

Leave a Reply

Děkuji Vám za napsání komentáře.