Fitness a Osobní deník

9.den

Zdravíčko dámy!
Tak tu máme konečně pátek.. Už jsem se nemohla dočkat, i když upřímně víkend asi za moc stát nebude. Čeká mě fůra učení - hlavně programování a matematika. Během tohoto týdne se mi v matematice tak moc nedařilo a posbírala jsem v ní tolik pětek, že příští týden bude ve znamení opravování. Vzhledem k tomu, že matematika je můj maturitní předmět, tak si zkrátka budu muset máknout! O víkendu budu také muset sednout k notebooku a vymyslet, jak budou vypadat tátovi webové ( placené ) stránky, na kterých bude vše o jeho podnikání a bude to jeho vizitkou. Jsem z toho na nervy.. nevíte o nějaké dobrém Hostingu? 

Snídaně: Dva malé plátky chleba, trocha másla, dva plátky Eidamu 30%
Svačina: Tyčinka Corny Big ( banánová )
Oběd: Zapečené těstoviny se zeleninou ( normální porce )
Večeře: Zapečené těstoviny se zeleninou ( malinká porce )

Pohyb: 
Jillian Michaels - 30 DS
Chůze


Categories:

7 Žádné komentáře..

  1. Unknown says:

    Hojky, měla jsem dřív stránky na https://www.websupport.cz/ :) byla jsem spokojená, šla bych tam zase kdybych chtěla hosting:)

    a to učení ti teda vůbec nezávidím:( držím palce ať to zvládneš!

  2. Iva Novotná: Děkuji za typ :) Určitě si stránky prohlédnu, ukážu tátovi a pokud se mi tu bude líbit, tak do toho třeba půjdeme :) A dá se na těch stránkách vytvořit web pouze pomocí HTML a CSS nebo je tam i PHP??

  3. Unknown says:

    Učení určitě zvládneš! :) Mě toho taky ještě hodně čeká. :/
    Jídelníček máš pěkný. :)

  4. Anonymní says:

    Ahoj, zaradila bych do jidelnicku nejako ovoce :-) ruzne salaty, at je to pestrejsi

  5. Unknown says:

    Je tam všechno, klasická databáze a ftp , tam už si můžeš naprogramovat cokoliv když to umíš:) já konkrétně používala css, php a javu - samozřejmě mi to vytvořil někdo jiný, ale uživatelsky už sem to zvládala i se 3 databázema:)

  6. Unknown says:

    na rok mě doména + hosting přijde dohromady na cca 2 tisíce, což se dá, na to že je to naprosto neomezené=)

  7. Lucy Vašatová: Děkuji :)

    Anonymní: Děkuji za radu.. :)

    Iva Novotná: Jop, dobře dobře.. Děkuji za rady, určitě nad tou stránkou popřemýšlím. Škoda je, že si to člověk nemůže prvně vyzkoušet a až potom koupit. :D

Leave a Reply

Děkuji Vám za napsání komentáře.