Fitness a Osobní deník

4.den

Zdravíčko dámy!

Omlouvám se, že jsem se celé tři dny neozvala, ale trávila jsem čas u přítele. Nevzala jsem si sebou notebook, takže jsem prostě neměla KDE se přihlásit.

PÁTEK
- s mámou jsem jela do města nakupovat potraviny. Do nákupního košíku se mi podařilo naházet většinu věcí, které potřebuji, tak jsem spokojená. Dokonce jsme zašli i do DMka, kde jsem si koupila štětec na makeup a lak na nehty. Konečně se v DMku odhodlali a nabídli mi kartu, takže teď už ji konečně budu mít! Prozatím mám "provizorní" a čekám, až mi poštou dorazí ta "oficiální".
- konečně se mi objevilo ve "Stažených souborech" video Jillian Michaels, konkrétně 30 Day Shred. Co se cvičení týče, tak to nebylo úplně to pravé ořechové. Několik měsíců lenošení se na mě opravdu projevilo. Měla jsem čtyři plastové láhve naplněné vodou. Dvě láhve byly 0,5 litrů a další dvě měli 1,5 litrů. Střídala jsem si podle toho, jak mi to přišlo náročné.. Celkově bych to cvičení zhodnotila kladně, ale pro mě to prostě zatím není dobré.

SOBOTA
- byla u nás doma taková mini oslava. Máma a děda mají narozeniny během příštího týdne, takže děda přijel i s babičkou, aby se u nás najedli a odvezli si nějaké jídlo k sobě domů. Chystala jsem s mámou chlebíčky, jednohubky apod. Jeden jsem si vzala, ale to spíš jen tak na chuť, protože mě to provokovalo celý den.
- opět jsem si zacvičila Jill. Opět to nebylo podle mých představ a navíc mě po pátečním cvičení bolelo celé tělo!

NEDĚLE ( dnešek )
- s přítelem jsme dopoledne trávili u filmů a užívali jsme si toho, že jsme po týdnu konečně spolu.
- opět jsem si zacvičila a už jsem na tom o poznání lépe, než třeba v pátek. Láhve jsem si opět střídala podle toho, jak mi cvičení přišlo obtížné.

Bohužel jsem se během víkendu nedostala k váze a ani k metru, takže vlastně vůbec nevím, jak na tom jsem a nemám od čeho odvodit výsledky, takže tohle všechno spáchám zítra a oficiálně začnu odpočítávat odcvičené dny také od zítřka. To co mám odcvičené, to beru, jako "zkušební" nebo "zvykací"..


Categories:

Leave a Reply

Děkuji Vám za napsání komentáře.