Fitness a Osobní deník

1.den .. ( ehm.. )

Asi začnu psát prvně o mém dni - rádoby "prvním".
Můj dnešní jídelníček není vůbec podle mých představ a na 100% jsem si myslela, že bude vypadat úplně jinak. Nakupovat potraviny pojedeme s rodinou zítra, takže do zítřejšího odpoledne to zkrátka musím přetrpět a potom už můžu konečně zkoušet, experimentovat s vařením a třeba se i něco konečně naučím. :)
Dnes jsem si už sepsala seznam potravin, které budu zhruba potřebovat, pochopitelně, že k tomu ještě něco v obchodě přihodím, ale tenhle seznam už je oficiálně schválen rodinou, takže..

  • Tortilly ( pouze to těsto ), kuřecí prsa, bílé jogurty, listy špenátu, hlávkový salát, celozrnný chléb, avokádo, papriky, citróny, ryba ( losos nebo jiná ), těstoviny ( mušličky ), krůtí maso, lilek nebo cuketa, sýr Eidam 30%, bazalka, česnek.. 
  • Nějakou tu obyčejnou vodu, která je pouze ochucená a je v takové té půllitrové sportovní láhvi ( podobný sosák, jaký je na Jupíku )
  • Čaj od Liptonu - je to jeden z mála čajů, které mi opravdu chutnají. Dále nějaký odvodňovací čaj a černý. 

Dnešní jídelníček:
Snídaně: Dvě jablka
Svačina: Plátek chleba, máslo Line, šunka
Oběd: Vařené brambory, dva plátky uzeného masa ( malá porce )
Svačina: Banán
Večeře: Plátek chleba, máslo Line, šunka

Dnešní pohyb se mi moc komentovat nechce, protože se zlobím na celý svět. Vše začalo dnešním deštivým počasím, které mě zaskočilo, když jsem šla ze školy. Promoklá až na kost jsem se asi dvě hodiny zahřívala při teplém čaji. Díky tomu stejnému dešti je můj internet pomalý natolik, že stahování cvičebních videí od Jillian potrvá nejméně do půlnoci.. Jediné, co vám tedy k pohybu mohu prozradit je, že budu cvičit 30 Day Shred a k tomu si občas jako malý bonus přiřadím Banish Fat Boost Metabolism, který mě docela dost zaujal a ráda bych ho vyzkoušela. Zprvu jsem ho chtěla zařadit, jako hlavní program, ale vzhledem k tomu, že je cvičení dlouhé hodinku a ještě k tomu není určené kolik dní apod, tak jsem si řekla, že zůstanu zkrátka u klasiky a tuto ( pro mě novinku ) si zacvičím vždy jednou týdně pro zpestření! :)

Teď trochu z jiného soudku. Ve škole už po nás "konečně" začali něco chtít. Píšeme slohové práce a diktáty a pan Češtinář nám vše boduje a známkuje úplně stejně, jako na maturitách, takže se vlastně cítím docela dobře, protože jsem nejhorší známku zatím dostala trojku! :)
Z matematiky už je to horší, trochu to chápu a jinak tápu. Budu si k tomu muset asi sednout, jinak jsem v koncích.
No a co se stužkováku týče - máme vybrané datum, místo a jídlo. Snažila jsem se prosadit nějaké těstoviny nebo maso se zeleninou, ale vzhledem k tomu, že jsem jediná holka ve třídě, tak si kluci prostě prosadili kuřecí řízek s bramborovým salátem. Nebudu to nijak řešit,.. nebudu trhat partu a prostě si v listopadu dám do nosu :D
Další věci ještě domluvené nejsou - stužky, trika, šerpy, program a dokonce ještě nevíme, které učitele pozvat..

Koukám, že tento článek už má svojí délku, takže se s vámi pro dnešek loučím. Mějte se krásně..


Categories:

3 Žádné komentáře..

  1. Unknown says:

    Máš k té ochucené vodě nějaký zvláštní vztah, nebo jen nechceš pí obyčejnou a nedochucenou? :D

    Jinak ten odvodňovací a černý čaj bych vyměnila za zelený. Odvodní tě taky, pomáhá při hubnutí a má antioxidanty. Ty třeba černý čaj nemá a taky tě to výjde finančně lépe. :) Koupíš jen jedno balení čaje místo dvou. :D

  2. Ne, k té ochucené vodě žádný vztah nemám, :D .. chci tu flašku! Dobře se mi z ní pije, když cvičím na orbitreku..

  3. Unknown says:

    Aha, tak v tom případě to chápu. :D

Leave a Reply

Děkuji Vám za napsání komentáře.