Fitness a Osobní deník

Old life.. New life

Budu jíst nezdravé jídlo, válet se od rána do večera u televize a nenávidět své tělo.
Budu jíst zdravé jídlo, pravidelně cvičit a budu za to své tělo později milovat.

Dozvěděla jsem se datum mého stužkováku. Přesně v polovině listopadu.. Na střední škole jsem nikdy neměla sukni, šaty nebo kraťasy a tak je pro mě opravdu důležité, abych v ten den, kdy na sobě budu mít krásné šaty, měla i krásné tělo. Nejsem naivní a vím, že nebudu vypadat luxusně, ale určitě mám šanci, že budu vypadat mnohokrát lépe, než teď.

Je na čase něco začít opravdu dělat, nesedět a blbě nekecat! Dnes následovalo ranní vážení, měření, focení a je na čase podívat se pravdě do očí.. Je na čase odhalit, jak na tom skutečně jsem.

Dnešním dnem začínám jíst zdravě ( a budu se to učit .. ), pravidelně cvičit a prostě žít. Opět začnu cvičit s Jillian.. o tom, jak mi to šlo, co jsem cvičila a jak budu cvičit dál.. Všechno se dozvíte ve večerním příspěvku! :)

Komentáře..

  1. Tess says:

    Uplně tě chápu :). Já jsem na maturitním plese taky chtěla být hubená a hezká:). No bohužel, já jsem si to uvědomila až asi měsíc před plesem. Takže jsem odcvičila Jill a shodila jsem. Bohužel i tak jsem vypadala strašně, když se podívám na fotky.. Ale přece jen, kdybych s tou Jill nezačala, vypadala bych ještě hůř :).
    Hodně štěstí :)

Leave a Reply

Děkuji Vám za napsání komentáře.