Fitness a Osobní deník

25.den

Zdravíčko dámy!
Opět, opět a opět se omlouvám za svoji nepřítomnost. V posledních dnech jsem měla nedostatek času. Pořád musím něco dělat - úklid doma a učení. Nejvíce se zaměřuji na učení do matematiky, jelikož už jsme ve škole psali asi sedm testů a mě se jen jeden povedl, ze zbytku mám za pět, takže se učím a učím, počítám a počítám. - Pokud nevíte, tak matematika je můj maturitní předmět. Dost o škole..

Asi jste si všimli, že slíbené fotografie a míry stále nikde. No,.. zítra to napravím a konečně se k tomu dokopu, abych to konečně udělala! Jediné, co vím, že před týdnem byla moje váha 75,6 kg.. Od té doby jím opět o něco lépe a zdravěji, tak snad se aspoň ta váha trochu pohne směrem dolů! Co se stravy týče, tak se snažím zařadit do každého jídla bílkoviny, které jsou pro mě teď důležité a klíčové..

To je pro dnešek vše.. Chtěla jsem se tu zkrátka ukázat, aby jste na mě nezapomněli. Já vaše stránky chodím a čtu vaše příspěvky, jen bohužel není čas psát.. Mějte se krásně a zítra se určitě ozvu! Přeji krásný zbytek nedělního dne.

Categories:

Komentáře..

  1. Unknown says:

    jé paráda, už se na zítřejší zápisek moc těším:)) a s bílkovinama je to jedině dobře!!=)

Leave a Reply

Děkuji Vám za napsání komentáře.